CJ Stone – The Sun goes down
Co udělá DJ, kdyľ chce produkovat vlastní taneční track, ale nemá pro to techniku a navíc ani studiovou techniku neumí obsluhovat? Hledá pomoc u profesionálního producenta, který jeho dobré nápady přemění v realitu. Právě jedním z těchto producentů, kteří často zůstávají v pozadí, je Andreas Litterscheid, jenľ je znám pod pseudonymem CJ Stone. Jiľ jako teenager (ve 12ti letech) si dělal cestičku do velkého a tehdy vzdáleného hudebního businessu. Koupil si první desky a namixoval je za pomocí dvou gramofonů a mixáľního pultu, své mixy rozesílal svým přátelům. A nyní si CJ Stone vydělává DJingem. Na začátku devadesátých let začal hrát rodák z Kolína v klubu Neuschwanstein nebo Westside (dnes známý spíąe jako Tarm Center Köln). Jeho schopnosti za gramofony nadchli nejen klubbery ale také kolegy DJe. Tak doąlo k tomu, ľe se o Andreasovi dozvěděl Caba Kroll a ten mu dal moľnost hrát v klubu Tarm Center Bochum, který se stal Andreasovým domovem na následující čtyři roky. Vedle jeho činnosti jako DJ se také zajímal více a více o hudební produkci, nebo» díky hraní v klubech posbíral dostatek zkuąeností, jak to udělat, aby taneční track zněl dobře. Caba Kroll ho v tomto podporoval a pořídil Bass Bumpers Studio, aby zde mohli pracoval.
Při produkci jim pomáhal také Henning Reith, který stojí společně s DJem Sammym za projektem Loona. Sláva na sebe nedala dlouho čekat. S pomocí svého týmu Kroll & Reith nastartoval CJ Stone svou kariéru producenta. Pod jeho rucemi vznikly hit singly od projektu Miss Peppermint (“Let me hear the DJ”, “Welcome to tomorrow”) nebo Caba Kroll (“Pleasure E.P.”). Také singly Kontor-residenta Markuse Gardewega (“I can’t take it”, “This groove”, “Push”) vznikly pomocí studiových schopností CJe Stona. Po mnoho aktivitách pro ostatní bylo načase, také myslet na vlastní kariéru. Nastal čas na první singl. Andreas chtěl, aby si jeho produkce zachovala vlastní styl, jenľ se liąí od ostatních tracků, na kterých pracoval. Netrvalo to dlouho a jeho první singl “Infinity” (2000) byl na světě. Jak se později ukázalo, byl to milník nejen kariéry CJe Stona ale i historie taneční hudby. Skladba “Infinity” ihned obsadila vrchní příčky evropských tanečních i prodejních charts. Ale nejen v Evropě ale i v Americe se track postaral o rozruch. Andreasovo práce byla konečně odměněna. Hrál po celém světě a byl daleko více známějąí. Také se svým vedlejąím projektem Bad Habit Boys (“Weekend”, “Rock ya”) se mu podařil obsadit TOP 10 vąech důleľitých tanečních hitparád a produkoval hit singl “Blood is pumpin” od projektu Voodoo & Serano nebo “You’re my angel” DJe Sammyho.
A tak bylo na čase vydat follow-up singl, a tak se rozběhla práce na “Shining star” (2001). Tentokrát zařadil CJ Stone do skladby vokály, aby jí dal zcela odliąnou atmosféru. Účet “Shining star” je #2 DDC a #5 MCC. Několik měsíců na to vychází daląí singl “Into the sea” (2001), který jiľ nedosáhl takových úspěchů jako jeho předchůdci. CJ Stone si nemůľe si stěľovat ani na nedostatek remixérských prací. Remixoval pro takové projekty jako jsou Brooklyn bounce (“Contact”), DJ Quicksilver (“Planet Love”, “Ameno”), N-Trance (“Set you free”, “Forever”), DJs@work (“Time 2 wonder”), Pulsedriver (“Din da da”), Mario Lopez (“Blind”), Green court (“Take a breath”), D.O.N.S. (“Sputnik”) nebo Sylver (“Turn the tide”). Nová skladba od Andrease Litterscheida se jmenuje “The sun (goes down)”. Na začátku to zní sice lehce jako Rollergirl – “Luv u more” (mimochodem “Luv u more” a “Dear Jessie” jsou asi jediné dva songy od Rollergirl, které za něco stojí), ale má s tím málo společného. Jedná se o lahodivý letní vokálový trance, který v současné době v Německu naplno boduje. Singl je ohláąen na 10.6.2002. Vinyl vyąel 7.5.2002.