[quote Kujar3]2x Ronny K. 🙂 souhlas na 100%[/quote]
Jeste se mi libi v Abletonnu, ze muzu taky udelat sidechain na equalizer. respektive si zadam pasmo, ktere chci mit procesovane, pak typ eq, jeho rozsah. No a pak se s uderem kicku ubere dane pasmo (v nasem pripade basove, ktere se navzajem kryji). Tech zpusobu jak zamezit narsutu freq.
Ono vubec v hudebni produkci plati jedna vec. Hudbu muze slozit i hudebnik, ale tezko uz ji treba bude schopny provest technicky ve studiu. A ted se dostavam k tomu nejdulezitejsimu. Producent cele dilo vede az do samotneho konce, tudiz je pouze na nem jak to technicky zvladne zeano. Hudebni produkce je, ac to treba takhle nevypada, prevazne o premysleni. Premysleni o tom jak danou vec, ci efekt udelat, co k tomu pouzit, v jakem sledu to vse pouzit a taky dobra znalost efektu a jejich vlastnosti + nastavovani.
Vsechny tutorialy zde uvedene jsou velmi hezke, ale myslim si osobne, ze ten tutor s tim voxengo analyzerem je zbytecne komplikovany a zdlouhavy. Nicmene tam bych trochu toho cloveka co to vse vysvetluje zkritizoval. Podle mne ta konstrukce a zvuk basove linky je naprosto nevhodna. Mozna to pouzil takhle pro demonstracni ucely, ale kdo z Vas by chtel mit basovou linku, ktera je flat a vlece se jak 14 dni pred vyplatou, na misto toho aby basova linka pekne tlacia ten vas track dopredu. Urcite chcete mit basu, ktera je stavnata a energicka, misto basovky, ktera se vlece a z tracku udela cajdak.