TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama



Úvod Fóra Trance Diskuse Konec trancové kariéry Andyho Bluemana?

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 31)
  • Autor
    Příspěvky
  • #189672
    Ronny K.
    Člen

    [quote Czech smejd]to Joe: fajný setík, líbí... akorát si to neměl prohazovat sm13
    Jinak asi se to dalo čekat, a to člověk nemusí mít žádné ekonomické vzdělání, protože tak to holt bohužel teď chodí... A ono si stačí sáhnout do vlastního svědomí a férově si přiznat, že k odchodu andyho pomohl také leckterý z nás.
    Když to člověk vidí, jak to funguje, kolik peněz dostane vydavatelství a kolik samotný producent není divu, že to dopadá jak to dopadá. Na druhou stranu proč nezaplatit za kvalitní práci, ale nejlépe autorovi - přímo do rukou tvůrce, ne přes vyděračské labely a vydavatelství, které spolknou neskutečné peníze a fakticky parazitují jen na talentu druhého, sami nejsou ničím a bez nich by spousta kravaťáků a příživníků neměla práci. Zvrácenej systém, kdy na úspěchu druhého se uživí několik dalších x lidí, které autor ani v životě neuvidí.
    Před časem jakási poměrně známá skupina (ale mě v paměti neutkvěla 😀 ale možná jste to taky zaregistrovali) vydala album a dala ho zdarma ke stažení na internet a dala sama lidem na výběr: mohou si ho stáhnout zdarma nebo koupit a to za částku, jakou sami chtějí. Kupodivu se stalo to, že víc jak polovina lidí byla ochotna si album koupit i přesto, že si ho mohli stáhnout zdarma. Osobně rád podpořím toho, kdo se mi líbí, za rozumnou cenu (zrovna nedávno jsem si koupil kompilačku Adama Whita), ale rozhodně nejsem ochoten dávat přes šest set za cédéčko kohosi slavného jenom proto, že vydavatelství může nasadit takto vysokou cenu, protože ví, že i tak bude dost lidí, kteří si to CD koupí. Je to parazitování nejen na lidech, ale i na umělci samotném. Dokud budou trh ovládat vydavatelství a lidé budou ochotni vydávat tolik peněz, žádné zlepšení nebude.[/quote]

    A proto jsem u Defcon Recordings, kde mam 100% z prodeje, ktetre mi dokladaji vypisy z beatport, trackitdown apod. Sami si berou pouze to, co zaplatili pro promotion system, coz je myslim u jednoho packu okolo €5, coz je slusne. K mym trackum se chovaji presne tak, jak si ja sam predstavuji, tudiz jsem s nasi spolupraci nadmiru spokojen. Skodajen, ze takovych labelu je ve svete jako safranu.

    #189662
    Joe
    Účastník

    Dík… mi přišlo na konec docela vhodné to „it’s over“ sm19 sm4

    #189661

    to Joe: fajný setík, líbí… akorát si to neměl prohazovat sm13
    Jinak asi se to dalo čekat, a to člověk nemusí mít žádné ekonomické vzdělání, protože tak to holt bohužel teď chodí… A ono si stačí sáhnout do vlastního svědomí a férově si přiznat, že k odchodu andyho pomohl také leckterý z nás.
    Když to člověk vidí, jak to funguje, kolik peněz dostane vydavatelství a kolik samotný producent není divu, že to dopadá jak to dopadá. Na druhou stranu proč nezaplatit za kvalitní práci, ale nejlépe autorovi – přímo do rukou tvůrce, ne přes vyděračské labely a vydavatelství, které spolknou neskutečné peníze a fakticky parazitují jen na talentu druhého, sami nejsou ničím a bez nich by spousta kravaťáků a příživníků neměla práci. Zvrácenej systém, kdy na úspěchu druhého se uživí několik dalších x lidí, které autor ani v životě neuvidí.
    Před časem jakási poměrně známá skupina (ale mě v paměti neutkvěla 😀 ale možná jste to taky zaregistrovali) vydala album a dala ho zdarma ke stažení na internet a dala sama lidem na výběr: mohou si ho stáhnout zdarma nebo koupit a to za částku, jakou sami chtějí. Kupodivu se stalo to, že víc jak polovina lidí byla ochotna si album koupit i přesto, že si ho mohli stáhnout zdarma. Osobně rád podpořím toho, kdo se mi líbí, za rozumnou cenu (zrovna nedávno jsem si koupil kompilačku Adama Whita), ale rozhodně nejsem ochoten dávat přes šest set za cédéčko kohosi slavného jenom proto, že vydavatelství může nasadit takto vysokou cenu, protože ví, že i tak bude dost lidí, kteří si to CD koupí. Je to parazitování nejen na lidech, ale i na umělci samotném. Dokud budou trh ovládat vydavatelství a lidé budou ochotni vydávat tolik peněz, žádné zlepšení nebude.

    #189399
    Ocho
    Člen

    Andy Blueman’s Unfinished Trance Collection 2008 – 2009

    http://soundcloud.com/andy-blueman/andy-bluemans-unfinished-trance-collection-2008-2009

    andy blueman soundtrack previews
    http://soundcloud.com/andy-blueman/andy-blueman-soundtrack-previews

    toto su sice nedokoncene veci ale je to neskutocne sm10 sm19

    #189373
    Laucco
    Účastník

    Tohle ovšem zůstane nepřekonáno sm5 jeden z nejkrásnějších a nejemotivnějších breakdownů

    #189362
    Sandeagle
    Člen

    Já s tebou souhlasim, konkrétně u trancu se z muziky stala taková pyramidová hra, začíná to od nového producenta, který se vypracuje, udělá si jméno a po nějakém čase si otevře třeba úspěšný label, ten, pokud prosperuje, přiláká další nováčky, na kterých vydělává, pak se label může nechat koupit větším labelem a je zase o žebříček v zisku víc. Na první pohled to vypadá jako dokonalý systém, avšak ve světě, kde není o producenty nouze a každý label zápasí s konkurencí se stane, že pravá podstata pyramidové hry je naplněna. Ti, co jsou v žebříčku úplně na vrcholu profitují s nehorázného kvanta ldí, kteří s nimi dokonce nemusí mít absolutně nic společného. Top DJs se topí v záplavě prom, zdarma dostávají věci na kterých si budují DJ kariéru a řadovým producentům nezbývá než si ty samé tracky na stejn úrovni kupovat, aby je mohli hrát; to znamená že přispívají vlastně 2x: Jednou trackem podruhé že si koupí track známějšího. Paradoxně pak všechno teče do vrcholu pyramidy, která stojí právě na těch menčích producentech. Na tom se zasekl blueman, který ač nehraje, musí vynakládat stejné prostředky na produkci, jako kterýkoliv jiný producent s tím rozdílem, že nemá své výdaje pokryté hraním.

    Jen tak naokraj, Gaia – Tuvan v bluemanově remixu by mu prý nevydělal ani na blbý ableton, a to je nejprodávanější tuvan v releasu.

    Onehdy jsem četl článek, právě z UK, kde srovnávají hudební produkci s prací v McDonnaldu, kdo ymslíte že má ve výsledku víc peněz? sm4

    #189354
    Ronny K.
    Člen

    [quote Sandeagle][quote]One of Andy's collaborators told me the original reason Andy decided to quit trance & became unmotivated was it was impossible to earn a living or make any income producing music without dj-ing.

    As one record-industry person said, "Bottom line is... they give so much of themselves to create good music that it is soul-crushing to see how badly the compensation is for such hard work. This kills off the motivation."
    Explaining how hard it is to make a living, a label manager told me that for every 2,000 times a track is listened to, only 1 gets sold. Note what Reconceal said, which explains why Andy got so un-motivated: "As much as you guys hype SoundLift and Blueman (and the like), they hardly sell anything anymore. This creates a confusion in your head, if you are not stone cold realistic and/or have a good economic/market insight, where internet forums scream in excitement about your music and the shock you get when you see the royalty details."

    ..."Point is, it's hard to swallow the numbers, when you are being overhyped greatly everywhere. You start to value you work based on direct feedback and you suddenly think you must have sold thousands, when in reality 50% of those listens your music on youtube, other 45% got it off doubtful places, big names recieved theirs as promos anyway and just a small fraction bought it. It's easy to not see how little monetary value your music really have."

    The manager wrote (& said I could quote him): "If you look at the 1000 to 1 rule for Andy Blueman, the sales revenue to the label was probably about $500-1000 (based on YouTube views), and then the label takes 50% which leaves him with $250-500 in royalties for all those years of work. Pretty shocking, hey? He might make a bit from labels taking a loss just to have him release a remix or whatever, but it is still not much."

    I previously heard from one producer whom Andy Blueman has worked with that the original reason Andy decided to quit and the reason he stopped being motivated about trance was that it was impossible for him to make just about any money whatsoever making trance, and it wasn’t enough to survive.

    This producer told me that very often, producer gets paid absolutely zero for a songs they make: The label sells their songs in return for promoting them, not in return for any money. But Andy is not a DJ, so it doesn’t do him any good to be promoted.

    In short, in trance you can make a living only if you dj, not for production, except in a few cases.
    [/quote][/quote]

    Tak s touhle citaci taky souhlasim na 100%. Trance bohuzel neni mainstream, to proto je taky o tolik slozitejsi vydelat produkci penize. Mozna se mnou mnozi nebudou souhlasit, ale tento muj nazor zastavam jiz leta a v te citaci je na to take poukazovano. V dnesni dobe si lidi hudbu nekupuji. Stahuji si ji z ilegalnich zdroju a to ma nesmirne velky dopad pak na prodej a tim honorare pro producenty. Nechci tim primo ukazat, ze za upadek trance mohou vlastne lidi, co si tracky opatruji „ilegalne“, ale chci tim naznacit, ze mnozi lide se divi, proc ti a tihle producenti presli k vice komercnimu stylu a nezustali verni tomu co delali. Tady mate odpoved.

    Co se tyce uplifting trance a me osoby, tak verte, nebo ne, ja produkuji hudbu pro lidi a jako hobby. Kdybych se chtel hudbou zivit, tak uz davno jedu ve stylu hiphop, ci RNB, ktery je tady v UK nejpopularnejsi a tady z toho tecou slusne prachy.

    Problem stahovani hudby bezplatne je globalni a nechci ani na nikoho apelovat aby ji prestal stahovat a zacal ji kupovat. To je vase vec, ale pokud lidi chteji udrzet jejich oblibeny hudebni styl na zivu, tak by se meli nad timto globalnim problemem pozastavit a zapremyslet. Vim o nekterych lidech z tohoto fora, ze i kdyz nejsou to djs, tak si hudbu poctive kupuji a za to jim patri muj velky DIK, protoze tohle jsou lidi, kteri se snazi jejich oblibeny hudebni zanr podporit a tim udrzet na zivu.

    No a na zaver bych chtel jeste dodat, ze tento muj prispevek neni myslen nijak ofenzivne na 2 osobu, chci poukazat pouze na fakt, ktery se deje po celem svete.

    #189353
    Sandeagle
    Člen

    [quote]One of Andy's collaborators told me the original reason Andy decided to quit trance & became unmotivated was it was impossible to earn a living or make any income producing music without dj-ing.

    As one record-industry person said, "Bottom line is... they give so much of themselves to create good music that it is soul-crushing to see how badly the compensation is for such hard work. This kills off the motivation."
    Explaining how hard it is to make a living, a label manager told me that for every 2,000 times a track is listened to, only 1 gets sold. Note what Reconceal said, which explains why Andy got so un-motivated: "As much as you guys hype SoundLift and Blueman (and the like), they hardly sell anything anymore. This creates a confusion in your head, if you are not stone cold realistic and/or have a good economic/market insight, where internet forums scream in excitement about your music and the shock you get when you see the royalty details."

    ..."Point is, it's hard to swallow the numbers, when you are being overhyped greatly everywhere. You start to value you work based on direct feedback and you suddenly think you must have sold thousands, when in reality 50% of those listens your music on youtube, other 45% got it off doubtful places, big names recieved theirs as promos anyway and just a small fraction bought it. It's easy to not see how little monetary value your music really have."

    The manager wrote (& said I could quote him): "If you look at the 1000 to 1 rule for Andy Blueman, the sales revenue to the label was probably about $500-1000 (based on YouTube views), and then the label takes 50% which leaves him with $250-500 in royalties for all those years of work. Pretty shocking, hey? He might make a bit from labels taking a loss just to have him release a remix or whatever, but it is still not much."

    I previously heard from one producer whom Andy Blueman has worked with that the original reason Andy decided to quit and the reason he stopped being motivated about trance was that it was impossible for him to make just about any money whatsoever making trance, and it wasn’t enough to survive.

    This producer told me that very often, producer gets paid absolutely zero for a songs they make: The label sells their songs in return for promoting them, not in return for any money. But Andy is not a DJ, so it doesn’t do him any good to be promoted.

    In short, in trance you can make a living only if you dj, not for production, except in a few cases.
    [/quote]

    #189350
    Joe
    Účastník

    Tak jsem přemýšlel, co si letos smíchám na Silvestra a včerejšek definitivně rozhodnul – pocta Andy Bluemanovi, 18 jeho tracků a remixů seřazených proti proudu času, akorát poslední dva jsem prohodil, přišlo mi to příhodnější… Pokud by někdo chtěl sosnout tak http://www2.zippyshare.com/v/3593873/file.html
    Tracklist je asi zbytečný 🙂

    #189349

    Ronny: +1 sm4

    #189335
    Anonymní uživatel
    Host

    sm19 nic víc ______

    #189324
    DjDkD@ve
    Člen

    Velka skoda pro uplift, ale jsem hodne zvedav na jeho filmove pociny.

    #189295
    ceero
    Účastník

    Moc som ho nesledoval od tej doby, co ma prestal bavit uplift, ale z Nyctalopie mi doteraz beha mraz po chrbte. Nuz, zelam mu hodne uspechov, dufam ze vie co robi sm3

    #189293
    Ronny K.
    Člen

    Tak, to, ze Andrej konci s trance se uz vedelo dost dlouho, jen to ted sam potvrdil. To ze vzdy inklinoval k scenicke hudbe taky neni zadne tajemstvi a proto se taky ani nedivim, ze ho uplifting prestal bavit. Daval vzdy prednost melodiim pred rytmikou a build upem. Proto taky ty jeho dlouhe breakdowny. Andrej je velmi talentovany a na emotivni melodie velmi sensitivni. Myslism si, ze ve scenicke hudbe, ktera mu dava vetsi mnozstvi uplatneni jeho nadani pro melodie, ma velkou nadeji se prosadit.

    #189291
    Ocho
    Člen

    par ludi pise ze je to koli peniazom kedze ako jeden z mala producentov nerobi aj DJ tak nezarobi skoro nic.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 31)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.