TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama



Úvod Fóra Skladby, Alba, Kompilace Myon & Shane 54 vs. Václav Neckář – Půlnoční (SHato & Paul Rockseek Edit)

  • Toto téma obsahuje celkem 19 odpovědí. Do diskuze (21 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Marr a poslední změna proběhla před 13 roky a 2 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 38)
  • Autor
    Příspěvky
  • #203751

    no co tiesto si taky vydal radiohead na whitelabelu protože ten jeho remix dotyční zatrhli 🙂

    #203738
    Ronny K.
    Člen

    [quote styk pohlavson]Rozumím.. No, akorát mě překvapuje, jak je to rozšířený ve světě taneční hudby rozšířený..[/quote]

    Kdyz jde o ty top producenty, tak si to vezmi takhle. Napr. Armin udela bootleg, ci mashup napr. Bryana Adamse. No ale ten vi, ze Armin je velke zvire v tanecni scene a udela tomu reklamu, takze s tim vetsinou souhlasi a pak to uz je jine kafe. Vetsinou ti znami a TOP maji vetsinou zelenou v takovyhle vecech. Naopak noname to ma opacne.

    #203736

    Rozumím.. No, akorát mě překvapuje, jak je to rozšířený ve světě taneční hudby rozšířený..

    #203734
    Ronny K.
    Člen

    [quote styk pohlavson]Já s Tebou v podstatě souhlasím, byť co já vím, tak 90% původních autorů to neřeší, protože i bootleg nebo mash-up berou jako určitou svoji reklamu,

    Jak to je z právního hlediska, kdybych si chtěl udělat bootleg nebo mash-up jenom třeba do setu na hraní,
    tzn. že to udělám jen pro vlastní účel, bez jakýhokoliv komerčního využití a nepověsím to nikam na internet? Musím taky o souhlas požádat autora?

    Když si vemu různý Arminovy mash-upy, Durandovy bootlegy nebo i Myon & Shane 54 mají hodně reworků,
    to samý PVD, Markus Schulz apod.., neumím si představit, že když si tyhle věci dělají jen pro sebe, že by si vždycky opatřovali souhlas autorů?

    Jinak to s tím Airyboyem je blbý no, napadá mě přirovnání ke Cristianu Ketelaarsovi. Ten blbeček dostal od W&W v promu dva týdny před release datem
    jejich song "AK-47" a on během tří dnů do toho songu dal pár efektů, dva loopy a nějaký bicí a hned ho dal do setu jako "Cristian Ketelaars Rework"
    - ještě před oficiálním release datem songu W&W!! Pro mě absolutně nepochopitelná snaha přihřát si na něčem polívčičku..

    A úplně největší prdel - můj shit track (je to fakt amatéřina, pač s Cubasem mám zkušenost akorát pár měsíců a jsem dostatečně soudnej), kterej slyšel naživo,
    když jsem ho hrál před ním letos ve Fabricu, ho zaujal natolik, že si vymyslel fiktivní mail labelu En Route (který vlastní Paul Miller a Ronald de Foe),
    nadšeně mi sděloval, že o ten track mají zájem, ale nezdálo se mi to ani za nic, taxem kontaktoval label přes ofiko label mail a ti mi samozřejmě odepsali,
    že ten track nikdy předtím neslyšeli.. On to teda samozřejmě popřel, ale do songu dal jedne loop a párkrát filtr a wah efekt
    a hned si ho dal do setu jako ID - "Two Months" (Cristian Ketelaars Rework)... Prostě blázen ten člověk.. sm3 Tohle jen tak OT.[/quote]

    No prave, tohle je prave na tom to nejhorsi. Nicmene bez souhlasu puvodniho autora, u mashupu od obou ci vsech puvodnich autoru nejsi opravnen s tim nic delat. On uz AZ ci copyright sam hovori, ze nesmis pouzovat dila cizich autoru a ani jejich casti bez jejich souhlasu. Tady vubec pak nezalezi, jestli je to urceno ke komercnimu prodeji, nebo jakemukoliv sireni. Proste jednou jak takovy bootleg, ci mashup siris verejne (harni v klubech, nebo v setu do radia), jedna se o poruseni AZ a copyrightu, i kdyz z toho mas 0 profit

    #203671

    Já s Tebou v podstatě souhlasím, byť co já vím, tak 90% původních autorů to neřeší, protože i bootleg nebo mash-up berou jako určitou svoji reklamu,

    Jak to je z právního hlediska, kdybych si chtěl udělat bootleg nebo mash-up jenom třeba do setu na hraní,
    tzn. že to udělám jen pro vlastní účel, bez jakýhokoliv komerčního využití a nepověsím to nikam na internet? Musím taky o souhlas požádat autora?

    Když si vemu různý Arminovy mash-upy, Durandovy bootlegy nebo i Myon & Shane 54 mají hodně reworků,
    to samý PVD, Markus Schulz apod.., neumím si představit, že když si tyhle věci dělají jen pro sebe, že by si vždycky opatřovali souhlas autorů?

    Jinak to s tím Airyboyem je blbý no, napadá mě přirovnání ke Cristianu Ketelaarsovi. Ten blbeček dostal od W&W v promu dva týdny před release datem
    jejich song „AK-47“ a on během tří dnů do toho songu dal pár efektů, dva loopy a nějaký bicí a hned ho dal do setu jako „Cristian Ketelaars Rework“
    – ještě před oficiálním release datem songu W&W!! Pro mě absolutně nepochopitelná snaha přihřát si na něčem polívčičku..

    A úplně největší prdel – můj shit track (je to fakt amatéřina, pač s Cubasem mám zkušenost akorát pár měsíců a jsem dostatečně soudnej), kterej slyšel naživo,
    když jsem ho hrál před ním letos ve Fabricu, ho zaujal natolik, že si vymyslel fiktivní mail labelu En Route (který vlastní Paul Miller a Ronald de Foe),
    nadšeně mi sděloval, že o ten track mají zájem, ale nezdálo se mi to ani za nic, taxem kontaktoval label přes ofiko label mail a ti mi samozřejmě odepsali,
    že ten track nikdy předtím neslyšeli.. On to teda samozřejmě popřel, ale do songu dal jedne loop a párkrát filtr a wah efekt
    a hned si ho dal do setu jako ID – „Two Months“ (Cristian Ketelaars Rework)… Prostě blázen ten člověk.. sm3 Tohle jen tak OT.

    #203669
    Ronny K.
    Člen

    [quote styk pohlavson]Ronny K:

    Já si teda myslím, že to udělali víceméně z marketingových důvodů, aby přitáhli pozornost, což se jim povedlo na jedničku, velice chytrý tah
    - na FB je to sdílený jak o život, zároveň ten mash-up není nevkusný.. Já myslím, že kluci z toho vytřískali, co se dalo a proč ne. sm3

    Jiná věc je, jestli pak dokážou odhadnout, kde se to dá zahrát a kde ne, to už je věc druhá. Ale věřím tomu, že jsou soudný, aby věděli,
    že se to dá zahrát pro fandy v klubu, ale třeba na Main stagei Trancefusion by to už asi nebylo to pravý ořechový.. sm3[/quote]

    Ja jen narazil na to, ze prakticky bootlegy ci mashupy jsou ilegalni a pokud jde o zname autory, tak se k tomu nemusi stavet kladne a mohou chtit odskodne. To je vse co jsem tim chtel rict. To kde si to zahraji, ci budou prezentovat s copyrightem, nebo AZ nema co delat.

    Ja jen rikam, ze se pohybuji na velmi tenkem lede. Teda pokud nemaji z obou stran (Neckare i Myon …) pisemne svoleni o uziti jejich del. Jinak je to jejich vec, ae takhle dopadlo na zoban dost tvrde docela dost producentu.

    Co pokladam za slusnost je to, ze se (pokud neco tvorim – bootleg – mashup) v prve rade zeptam puvodnich autoru. Kdyz to vezmu z vlastni zkusenosti, tak mnohokrat jsem obdrzel emaily s obsahem jakozto, udelal jsem mashup tveho tracku s tim a timhle, muzes si to poslechnout? Mohu to publikovat na net? apod. Tohle pokladam za velmi prijatelnou cestu, jak informovat o takovychto dilech puvodniho autora. Nicmene se mi nedavno take stalo, a to dokonce u ceskeho producenta (Airyboy), ktery bez jakehokoli dotazu, ci uvedomeni udelal svevolne remix na muj track ONYX, ktery pak vyvesil na YT a buhvi kde jeste. Tohle mne docela dost mrzi, pac tohle nema se slusnosti nic delat a jeste k tomu, kdyby se to dozvedel nekdo z labelu, tak si ho namelou do karbanatku, pac tohle je poruseni copyrightu. Kdyby vsak, jako prvni vec, kontaktoval pred tim, nez to nekde publikoval, mohl jsem k tomu pristupovat zcela jinak a dokonce bych se mohl u labelu primluvit, aby to na YT mohlo byt.

    No nic, jen chci rict, ze ze slusnosti nejdale dojdes a taky pak se ta druha strana chova zcela jinak.

    #203652

    Ronny K:

    Já si teda myslím, že to udělali víceméně z marketingových důvodů, aby přitáhli pozornost, což se jim povedlo na jedničku, velice chytrý tah
    – na FB je to sdílený jak o život, zároveň ten mash-up není nevkusný.. Já myslím, že kluci z toho vytřískali, co se dalo a proč ne. sm3

    Jiná věc je, jestli pak dokážou odhadnout, kde se to dá zahrát a kde ne, to už je věc druhá. Ale věřím tomu, že jsou soudný, aby věděli,
    že se to dá zahrát pro fandy v klubu, ale třeba na Main stagei Trancefusion by to už asi nebylo to pravý ořechový.. sm3

    #203631
    mountainer
    Člen

    [quote R4YNE8]

    Myslím si, že letos vyšly i podstatně horší tracky, než je tahle předělávka. Z poslední doby mě napadá třeba Mozart od Artyho nebo The Mule od Nilsena sm17[/quote]

    to nepochybně vyšly mnohem horší věci, o tom žádná sm4 já obecně nejsem moc fanouškem bootlegů a originál se mi líbí, takže to beru spíš jenom jako takovou srandu sm3

    #203539
    Ronny K.
    Člen

    [quote styk pohlavson]RaddKojack: Myslím si, že jsou moc mladý na to skládat do šuplíku.. sm3

    Každopádně dle ohlasů na tuhle skladbu na FB se jim marketingově podařilo vzbudit pozornost, což je určitě dobrý a nápad udělat to nebyl rozhodně špatnej.[/quote]

    Otazka, jak na to budou reagovat puvodni autori. Nekteri pro takove veci maji pochopeni a nekteri zase ne.Tak snad jim to neprinese vice skody, nez uzitku.

    #203537

    RaddKojack: Myslím si, že jsou moc mladý na to skládat do šuplíku.. sm3

    Každopádně dle ohlasů na tuhle skladbu na FB se jim marketingově podařilo vzbudit pozornost, což je určitě dobrý a nápad udělat to nebyl rozhodně špatnej.

    #203514
    RaddKojack
    Účastník

    [quote styk pohlavson]Udělaný to není vůbec špatně, ale zajímalo by mě, kde to kluci použijou, do nějakýho trancovýho setu se mi to moc nehodí.[/quote]

    …tak bych řekl, že s tím i tak trochu počítali.

    Nevim +1

    Na “original mix“ to sice emotivně nemůže ani po paty sahat, ale předělávka slušná.

    #203512

    Udělaný to není vůbec špatně, ale zajímalo by mě, kde to kluci použijou, do nějakýho trancovýho setu se mi to moc nehodí.

    #203500
    deepINside
    Člen

    fakt je to dobrý, osobně mam tu písničku od Neckáře moc rád a ta sentimentalita týhle věci se do toho tracku bezva hodí 😉

    #203495
    Anonymní uživatel
    Neaktivní

    lehce úsměvné…ale v podstatě moc dobré 🙂 líbí 🙂

    #203494
    R4YNE8
    Člen

    [quote=mountainer]docela mě to pobavilo nicméně kdybych to měl brát vážně, tak je to hrozný [/quote]

    Myslím si, že letos vyšly i podstatně horší tracky, než je tahle předělávka. Z poslední doby mě napadá třeba Mozart od Artyho nebo The Mule od Nilsena sm17

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 38)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.