- Toto téma obsahuje celkem 2,433 odpovědí. Do diskuze (111 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel
milan a poslední změna proběhla před 7 roky a 11 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
19. 9. 2008 v 23:18 #99557
Anonymní uživatel
NeaktivníJo, v Radosti jsem tenkrát byl a jinak tam byly (skoro) samý smažky. Přitom tenkrát zahrál luxusně, nebo mi to aspoň tak přišlo.
19. 9. 2008 v 22:54 #99553
majklhauskeČlenmno toho hardinga v radosti si asi moc lidí nepamatuje sm14 to už je pekná doba a tehdá tam z trance.cz moc lidí nebylo tak co by na prstech jedné ruky spočítal.. 🙂
19. 9. 2008 v 12:43 #99484
GizmoČlenJak jsem psal motor už za sebou má dost a lepší nafta prostě úžasně kultivuje chod – samozřejmě ideál je ještě vymést pavouky (pořadně ohřátý motor protáhnout na vyšších otáčkách) to je potom svezení . Německo nenavštěvuju právě co tejden ale zž se zase pojedu někam mrknout tak prostě nakoupim … škoda že není blíž Livigno – tam se bere palivo moc dobře 🙂 (bezcelní zóna – palivo téměř za polovic …)
19. 9. 2008 v 10:45 #99461
andreČlengizmo: s tou plnou nádrží v zahraničí – otázka je, jestli se ti to vyplatí, když vemeš v potaz:
1) Finančně (v Německu bude cca o 4 Kč dražší na litr (jen můj odhad))
vs.
2) Technicky (opotřebení motoru lepší x horší naftou)
vs.
3) Jízdně (jízdní vlastnosti, tišší motor, nižší spotřeba, …)Možná by to šlo nějak propočítat, kdybych se nad tím zamyslel, ale nevím, jestli ta mírně vyšší cena paliva v Německu by byla k něčemu dobrá ve finále. Jako kdyby kvalita nafty byla vyšší a zároveň cena nafty stejná, nižší nebo minimálně vyšší než u nás, tak není co řešit.
U mě je to jasné, Německo mám hrozně daleko, takže to neřeším, a pak také plánují za pět let koupit zas novější auto, a nebojím se, že bych ho za pět let českou shellkou odrovnal.19. 9. 2008 v 10:13 #99457
GizmoČlenAndre: dost drsný, ale faktem je, že osobní zkušenosti jsou úplně jinde – ale pokud jde o zmiňovaný rozdíl německo/ČR… Že by to bylo tím, že všichni prodejci v ČR musí brát palivo ze stejného zdroje takže prvotní produkt je stejnej a liší se jen aditiva … (to je taky důvod proč se ARAL stahoval z ČR – odmítli mu udělit vyjímku aby si dovážel palivo z německých rafinérií) no co … pokud pojedu za hranice tak prostě beru automaticky plnou …
18. 9. 2008 v 20:49 #99427
sevenÚčastníkhttp://www.dailymotion.com/us Ne ůplně plnohodnotná náhrada za stage 6, ale… , program na stahování či nahrání už by nemel být problem.
18. 9. 2008 v 20:47 #99424
andreČleniamek: určitě minimálně jednou ve Fabriku, určitě ve Zlíně, a tuším,že i v Praze (takže 3x?)
18. 9. 2008 v 20:23 #99420
iamekČlenZdravim, nevite kolik krat hral v CR Niklas Harding ?
18. 9. 2008 v 15:43 #99399
andreČlen18. 9. 2008 v 14:25 #99394
BoRoČlenPokud časem něco našetřm tak by se mi zamlouvalo přejít na Porsche GTR co jsem videl u jednoho nemeckeho vesnicana)) Golf 62006
18. 9. 2008 v 14:02 #99392
GizmoČlenMám Citroena BX 1,9 hladký diesel malinko přiostřený od výroby (původně se dával do verze s automatem takže oproti 47kW zvedli výkon na 51 aby to jelo srovnatelně s manuálem) po té ho naprosto nezměněný rvali do všeho od pažoutů osobních přes dodávkové. Papá stabilních 6 s tím, že opravdu jen naprosto malinko zohledňuje styl jízdy a zatížení – má to vliv řádově v desetinách l/100. Minulý majitel jezdil kolem 5,6-6 já ho trochu víc točím (on je prostě víc dieselař) takže 6-6,2 průměr. Velikost nádrže je mírně nestandartní protože je tam origo kus přídavný nádrže.
Pokud jde o V-power diesel … nemůžu se zbavit dojmu ze efekt to má (a to i proti Diesel extra) jakou metodou zkoumali rozdíl ? Složení nebo např výkon na brzdě nebo jak – docela by mě to zajímalo … netucháš jestli se to objeví na netu (stránkách testu) případně kdy ?
Vliv paliva na jízdu se právě maximálně pozná na starých motorech bez tuny věcí, které vliv kvality paliva minimalizují např čidlo klepání a ultra mega řízení vstřiku…. Zkoušel jsem snad vše od velkých značek a mojemu motoru prostě podle mě nejlíp chutná směs V-power a diesel extra. Čistej V-power se mi tolik nezdá z dalších značek mu chutnal Agip a běžně jezdí na OMV protože to na jedné malé benzínce u nás prodávají za super cenu na neznačkovém stojanu. Ale jakmile je šance takmu dopřávám Schell.
BoRo : jakou máš generaci ? Pokud časem něco našetřm tak by se mi zamlouvalo přejít na 1,9 SDI G III
18. 9. 2008 v 13:02 #99385
andreČlengizmo: baterka je nová hned při koupi (květen), takže počítám že ty čtyři měsíce musí vydržet, ikdyby nechtěla…. naftu tankuju taky jedině na shellkách (hned po koupi v servisu říkali,že common rail je hodně háklivý na kvalitu, takže jedině shellka, nejbližší mám ale po přestěhování taky takových 20km,a ty shitky po cestě radši nebrat), ale beru jen základní diesel extra (a jak ukázal včera test MF Dnes, tak u V-Power je jen odlišná cena)… už jsem zjišťoval,že by to mohly být svíčky, zkusím vyčistit…. anebo možná to bude tím,že celé čtyři roky předtím si autíčko jezdilo jen po španělsku,tak není na takovou kosu zvyklé sm15
btw – co to máš zač,že to tolik natankuje? 🙂 já zatím max.dojel 850 kiláků, víc by asi šlo,ale už jsem nechtěl riskovat, ale přes 800 km dám vždy18. 9. 2008 v 12:33 #99384
BoRoČlenna GTI Golfu se ujede maximum 500kmsm7
18. 9. 2008 v 12:14 #99382
GizmoČlenZamrzlý diesel ?? Vem palivo na Schellce a uvidíš pokud bude blbě startovat i tak tak je jasné, že problém je jinde (žhavící svíčky, modul žhavení, baterka …). Mě ze dne na den klekla baterka … 32 měsíců v autě na ní prej bylo moc. Krumpl jeden. Nejspíš se rozpadla jedna deska. Dnes budu mít 70Ah nebo 88Ah Vartu (oproti doporučované 55Ah jsem měl teď 62Ah se zvýšeným startovacím proudem 600A tak teď těch 640A potažmo 720A bude snad bzikat hodně v poho) Jinak motor po řádově 400 000km naskakuje na první cvrknutí a to i bez žhavení (ale to z ohledů k němu samozdřejmě nedělám kdoví jak často) .
Jinak add zamrzlí diesel jedině kdy sem se s tím setkal bylo u 2 modernějších aut (Peugeot 406 a Volvo V70) s tím, že po víkendu na horách kde bylo -20 v noci byly baterky vymrzlý tak, že poklesem napětí některá elektronika prostě ne úplně dobře reagovala v kombinaci se zmrzlým vstřikováním to prostě 1/4 hoďky stávkovalo- prej bylo zábavné číst výpisy z diagnostiky – já se svou rachotinou prastarou (omlouvám se tímto svojemu autíčku za ten popis) jsem o5 nakopnul na první škrtnutí. Ale je fakt, že většinou beru co nejlepší palivo bez ohledu na cenu … jen V-power Diesel neberu do plné ale míchám s klasickým Diesel extra z Shellky – štve mě, že nejbližší Shellku mám 25km, ale zase pokud vemu plnou tak to něco najezdí – mám 66l nádrž.
BTW jak byla ta reklama, že ujede auto na nádrž 777,7km (nebo kolik to bylo) tak sem se smál bo pokud najedu na nádrž pod 1000 tak je něco špatně 🙂 777,7 bych ujel i na 46l nádrž … Skvělý reklamní údaj … dalo se to vymyslet výrazně líp …18. 9. 2008 v 10:53 #99378
andreČlenkurde, tento týden začly menší mrazíky a diesel blbý už nechce startovat… doufám,že je to zmrzlým dieslovým motorem a né ničím jiným… sm7
-
AutorPříspěvky
- Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
