sicky: bych to taky tak jednoduše neviděl…
hala – netuším kolik, ale dejme tomu 3 mega
DJs & VJs – hrubý odhad včetně letenek a ubytka a dalších blbostí 3 mega
personál (hostesky, info, security, apod.) – 100-200 táců
promo – nemám páru kde všud to měli, a nevím ani jestli třeba na Evropě2 to nemají jako výměnný obchod (logo na flyerech), tak plácnu třeba 100-200 táců
technika, zvuk, světla, lasery, apod – nemám páru – půl mega?
určitě jsem ještě něco zapomněl, co si tak rychle nevzpomenu, ale když to sečtu, tak hrubé náklady sedm mega…
výnosy – od ceny lístků musíme odečíst poplatky prodejcům, různé darované lístky, apod., tak bych dal tak 750 Kč krát deset tisíc (nemůžou čekat full) – to je sedm a půl mega….
teoreticky půl mega zisk, ale to jsem nepočítal přímé náklady pro agenturu UM, z čeho musí vyžít oni (platy v agentuře, cestovné, pronájem kanclů, apod.), + určitě budou nějaké další blbinky okolo, takže asi to fakt může vycházet tak šul nul… pokud by přišlo třeba o dva tisíce platících lidí navíc, tak můžou mít další mega k dobru….
jo,ale nevím jak je to v tomto případě s pronájmem stánků, komu jdou prašule…
edit: tak jesi to mají na pět dnů, tak se pronájem haly prodraží (ale určitě už tam bude sleva), jenže zas musí víc platit diety lidem, co to tam staví….takže se to zase víc blíží k šul nul….