TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama



Úvod Fóra Trance Diskuse Vlastní tvorba

  • Toto téma obsahuje celkem 506 odpovědí. Do diskuze (58 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel dpL a poslední změna proběhla před 14 roky a 6 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 256. až 270. (celkem z 508)
  • Autor
    Příspěvky
  • #159454
    Sandeagle
    Člen

    [quote Laucco][b]2Sandeagle[/b] : No to si děláš p*del, ne???Tvůj remix je pro mě lahůdka......paráda[/quote]

    ted jestli to sandeří team překousne, to spíš asi vyhraje asi tahle vymejvárna

    #159451
    Laucco
    Účastník

    [b]2Sandeagle[/b] : No to si děláš p*del, ne???Tvůj remix je pro mě lahůdka……paráda

    #159439
    Sandeagle
    Člen

    můj příspěvek k TA anthem

    aneb jak z hnoje nechat vyrůst alespon nejakou kytku

    originál (kdo nezná)

    základ tam je stejný (ale naštěstí jinak podaný)

    nebylo moc času tak sem si s tim moc nepohrál, podobný pattern už sem kdysi použil

    #159356
    Johny2005
    Člen

    [quote Sandeagle][quote Johny2005]sakriš - to bude dlouhá cesta 🙂

    A s těma frekvencema, jak jsi mi radil, tam je právě můj kámen úrazu, nějak s nima asi moc nepracuji, nebo to neumím. Kde poznám v FL, jakou má kopák aktuální frekvenci, a když to poznám, tak čím se dá u těch ostatních nástrojů v této frekvenci ubrat?

    [/quote]

    na všechny kanály si dej už jen kvůli zraku grafickej EQ, fl má na tohle docela dobrej, uvidíš jestli ti jiný samply výrazně zasahujou... na kopák si dáš to samé a na specru uvidíš že nejvýraznejší barvy jsou okolo třeba řeknu "150 hz" tak u všech ostatních kanálů 150 hz a níž trochu potlačíš

    jestli mi dneska zbyde trocha času tak na to mrknu[/quote]

    Teď jak jsi to napsal mojí řečí :-), tak jsem pochopil, že tohle jsem už vlastně všechno měl. Mám standartně na každém kanálu nastavený (Fruity Parametric EQ 2 – což je jediný EQ ve vruťáku, kde je vidět spektrum, takže to bude asi ten, o kterém mluvíš) a tam se mi bicí pohybují od 50 do 150 hz, což je hodnota o které píšeš, ikdyž u mě je to nejvíce asi tak 70 hz, tam to mám nejvýraznější. Všechny ostatní zvuky (krom basy) mám v tomto rozmezí bud úplně mimo, nebo dost utlumené, takže bych to měl mít vlastně tak, jak to být má. V podstatě spousty věcí, které zde popisuješ asi dodržuji. Občas se ztrácím ve Vašich zkratkách a popisech, ale nakonec teď už je i docela chápu.
    Odebral jsem i veškerý EQ, limiter, maximus a kopák sledoval na potenciometru, který je přímo na mixeru hned vedle insertů a myslím, že ho mám ještě poddimezovaný, je někde na -8 , takže do klipu určitě nejde.

    Problém tedy bude možná v samotném samplu, nebo jen v mém uchu a ostatním se třeba může zdát ok.

    Ještě snad poslední věc, kterou zatím moc nechápu je, jak píšete o těch filtrech, nevím jestli v nich je nějaký podstatný rozdíl a kterej třeba aplikovat na kopák. Když kouknu na výběr v FL, tak tam je ( Fruity Filter, Fruity free Filter, Fruity love Philter). Nějak v nich mám zátím maglajs, ale je jasný, že je to o zkoušení a zase zkoušení.

    #159333
    Sandeagle
    Člen

    [quote Johny2005]sakriš - to bude dlouhá cesta 🙂

    A s těma frekvencema, jak jsi mi radil, tam je právě můj kámen úrazu, nějak s nima asi moc nepracuji, nebo to neumím. Kde poznám v FL, jakou má kopák aktuální frekvenci, a když to poznám, tak čím se dá u těch ostatních nástrojů v této frekvenci ubrat?

    [/quote]

    na všechny kanály si dej už jen kvůli zraku grafickej EQ, fl má na tohle docela dobrej, uvidíš jestli ti jiný samply výrazně zasahujou… na kopák si dáš to samé a na specru uvidíš že nejvýraznejší barvy jsou okolo třeba řeknu „150 hz“ tak u všech ostatních kanálů 150 hz a níž trochu potlačíš

    jestli mi dneska zbyde trocha času tak na to mrknu

    #159324
    ChunKi
    Člen

    Nejlepsi co muzes udelat s bicima je aplikovat na ne EQ nebo filtr. A nebo pouzit jiny samply :).

    http://www.youtube.com/watch?v=jsrt9utC7Z

    #159322
    Johny2005
    Člen

    sakriš – to bude dlouhá cesta 🙂

    ne teď Vážně: jestli jsem to dobře pochopil, tak kopák nesmí do clipu už v případě absolutně bez efektů či limiterů a dalších kravinek, ale tak to bych měl mít ok. Já jsem spíš myslel, jestli se na ten kopák nedává něco spešl jen na něj, co ho zvedne, myslím, že jsem onehdá někde četl, že se na něj něco používá, ale nemůžu si vzpomenout co.

    A s těma frekvencema, jak jsi mi radil, tam je právě můj kámen úrazu, nějak s nima asi moc nepracuji, nebo to neumím. Kde poznám v FL, jakou má kopák aktuální frekvenci, a když to poznám, tak čím se dá u těch ostatních nástrojů v této frekvenci ubrat?

    Jinak, když si poslechneš tu mojí ukázku, jak se ti zdá ten kopák, je to jen můj vjem, nebo je opravdu takovej přituchlej, nemastnej neslanej?
    Pokud by se ti chtělo pár minut zapracovat a trochu tu ukázku oživit, budu rád. Rád bych totiž viděl, jak to bude znít od někoho zkušenýho. Chápu, že bych musel udělat lepší mixing, abys z toho vytáhl víc, možná v nedaleké budoucnosti to bude lepší. Teď už budu vytvářet skladbu nejprve úplně bez efektů, jen s EQ, aby to bylo i bez limiterů, masimusů, compresorů na lepší úrovni, jelikož když z tý ukázky sundám právě tyhle věci, tak je z toho celkem tragédie 🙂

    #159321
    Sandeagle
    Člen

    [quote Johny2005]
    Ncméně jsem si všiml, že jak jsem to uložil do MP3, tak se zvuk celkem změnil, jsou tam slyšet věci, který v FL nejsou a naopak, nevím, čím to je.
    [/quote]

    interpolace, delay compresion, acidized engine a jiná kvalita syntáků pro výstup a preview… na to si za pár let zvykneš sm4

    #159310
    Johny2005
    Člen

    Tak tady je ta ukázka: berte to jako úplně hrubej produkt, chybí tam nějaký výjezdy, efekty atd. je to jen hrubá ukázka, kam se to bude ubírat.
    Ncméně jsem si všiml, že jak jsem to uložil do MP3, tak se zvuk celkem změnil, jsou tam slyšet věci, který v FL nejsou a naopak, nevím, čím to je.

    [audio src="http://uloz.to/4046251/pokus-1.mp3" /]

    #159308
    Sandeagle
    Člen

    [quote Johny2005]Zdravím všechny,

    také se zabývám tvorbou hudby, tedy na amatérské úrovni a dá se říct, že jsem dost začátečník, od těch úplně amatérských pokusů jsem momentálně
    udělal první krok směrem k trochu lepší práci, načetl nějaké fórka, koupil lepší bedny, zvukovku a v neposlední řadě, jak jste se tu již zmiňovali, tak zkouším, zkouším, zkouším, mažu, přetvářím, zase zkouším atd. , což je na tom to nejdůležitější.
    Nicméně bych měl pár dotazů a budu moc vděčný, když se najde nějaká dobrá duše, která mi poodhalí zase něco víc, než doposud vím. Tenhle topic mám přečtenej asi 3x, ale stále zůstává pár dotazů.

    Tvořím v programu FL + mám syntáček a nějaké ty Vsti. Co se týče stylu, tak je to něco mezi progem, housem, trancem, tak nějak mishmash. Nechci se teď ale bavit přímo o stylu hudby, ale spíše o kvalitě zpracování.

    Já osobně v mixeru FL dávám do insertů jen EQ a do mastru poté limiter a maximus. Tady se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi maximusem a compresorem?Mě osobně ten maximus hudbu zvedne o 100%, ale jilikož jsem amatér, tak nevím, jestli mi ve výsledku neuškodí.
    Dále bych rád věděl, jakým způsobem zvednout bicí. Pořád se mi zdá, že je mám takový nemastný neslaný a co to znamená ten sidechain, o kterém jsem tady viděl spousty řádků, nebo alespon, kde to najít.

    Doufám, že se Vám dotazy nezdají k smíchu, berte to tak, že se ptá amatér a jak se říká, kdo se víc ptá, víc se dozví a rada je nad zlato.

    Potom bych sem hodil nějaký úryvek z mojí momentálně první skladbice a byl bych rád, kdyby mi to po stránce kvality zpracování někdo zkritizoval a řekl, co tam změnit, aby to mělo ty správný grády, pokud by si někdo udělal čas a ten úrivek namástroval, aby bylo vidět o kolik se to zvedne, byl bych jedině rád. Bude to cca 1,5 minuty.

    Díky všem, kdo poradí.

    H.

    Edit: jinak z těch Vašich ukázek je pro mě jasně nejblíže tohle: Sandeagle vs. Electribe - ID (WIP) good work[/quote]

    Maximus je prostě multiband compresor a limiter v jednom, má stejné parametry jak FL Multiband compresor, ale vizuálně v něm uvidíš víc.
    Použítím si samozřejmě uškodíš, jelikož každým použitím kompresoru nebo limiteru nejakým způsobem zvuk strácí (vytažení jednoho spektra na úkor ostatních a opačně) ale pravdou je, že se tomus tejnak nevyhneš.

    Bicí (Kopáky) zvedneš jednoduše, pohlídej si abys mel kopák v insertu tak, aby nechodil už ze začátku do klipu (nějaký soft clipper je pak docela naprd, drž jeho úroveň těsně pod klipem) a postarej se o to, aby v čase „pod“ kopákem bylo minimum zvuků s frekvencí kopáku a níž; kopák totiž potom“ujíždí“ na vlně, třeba basy nebo basové složky padů a různých nástrojů. Řeší to sice po určitém nastavení i všemožné kompresory a limitery ale je lepší si to udělat sám. Potom budou mít kopáky svůj zvuk bez zkreslení a utlumení.

    Dynamic range compression a Side-chaining: http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range_compression Nečetl jsem to celé ale zdálo se to být v pořádku, doporučuju přečíst

    #159306
    Johny2005
    Člen

    Zdravím všechny,

    také se zabývám tvorbou hudby, tedy na amatérské úrovni a dá se říct, že jsem dost začátečník, od těch úplně amatérských pokusů jsem momentálně
    udělal první krok směrem k trochu lepší práci, načetl nějaké fórka, koupil lepší bedny, zvukovku a v neposlední řadě, jak jste se tu již zmiňovali, tak zkouším, zkouším, zkouším, mažu, přetvářím, zase zkouším atd. , což je na tom to nejdůležitější.
    Nicméně bych měl pár dotazů a budu moc vděčný, když se najde nějaká dobrá duše, která mi poodhalí zase něco víc, než doposud vím. Tenhle topic mám přečtenej asi 3x, ale stále zůstává pár dotazů.

    Tvořím v programu FL + mám syntáček a nějaké ty Vsti. Co se týče stylu, tak je to něco mezi progem, housem, trancem, tak nějak mishmash. Nechci se teď ale bavit přímo o stylu hudby, ale spíše o kvalitě zpracování.

    Já osobně v mixeru FL dávám do insertů jen EQ a do mastru poté limiter a maximus. Tady se chci zeptat, jaký je rozdíl mezi maximusem a compresorem?Mě osobně ten maximus hudbu zvedne o 100%, ale jilikož jsem amatér, tak nevím, jestli mi ve výsledku neuškodí.
    Dále bych rád věděl, jakým způsobem zvednout bicí. Pořád se mi zdá, že je mám takový nemastný neslaný a co to znamená ten sidechain, o kterém jsem tady viděl spousty řádků, nebo alespon, kde to najít.

    Doufám, že se Vám dotazy nezdají k smíchu, berte to tak, že se ptá amatér a jak se říká, kdo se víc ptá, víc se dozví a rada je nad zlato.

    Potom bych sem hodil nějaký úryvek z mojí momentálně první skladbice a byl bych rád, kdyby mi to po stránce kvality zpracování někdo zkritizoval a řekl, co tam změnit, aby to mělo ty správný grády, pokud by si někdo udělal čas a ten úrivek namástroval, aby bylo vidět o kolik se to zvedne, byl bych jedině rád. Bude to cca 1,5 minuty.

    Díky všem, kdo poradí.

    H.

    Edit: jinak z těch Vašich ukázek je pro mě jasně nejblíže tohle: Sandeagle vs. Electribe – ID (WIP) good work

    #159299
    R.OMI
    Člen

    tvořím, stále tvořím-a výsledek skoro nulový :D, ale pokusi tam jsou:)

    #159268
    Sandeagle
    Člen

    nevedel jsem kam to dát

    http://www.soundonsound.com/news?NewsID=12576

    čtěte a zírejte…

    #159166
    ChunKi
    Člen

    Trosku jsem si hral sm3

    #158405
    Electribe
    Člen

    Taky sem jeste pro trosilinkovou upravu main synhtu sm0 .. vice info osobne sm15

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 256. až 270. (celkem z 508)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.