TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama



Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 841. až 855. (celkem z 919)
  • Autor
    Příspěvky
  • TIGI
    Člen

    Proc by to mel bejt POP ? Jelikoz je tam sekvence kde nekdo zpiva a hraje na kytaru ? To pak muzem zacit rikat ze kdyz je v nejakym tracku sekvence kde hraje samotnej klavir ze je to vazna hudba ? :o)))
    Jinak doufam ze myslime vsichni John O Callaghan mix ? :o) Protoze ten se hraje v nejvetsi mire.
    Jeste teda PvD si hraje ten svuj upravenej :o)

    odpověď na: Creamfields 2007 #29726
    TIGI
    Člen

    No taky se pridam k bodovemu hodnoceni DJs:

    Stoneface & Terminal:……. 8,5/10 Dostali me jejich trackem Venus…navic se mi libilo ze se u toho pultu nestridali ale ze to mixovali oba .. to bylo docela zajimavy :o)

    Ronski Speed:….. 9/10 Pro me to byl jeden z nejvetsich tahaku a rozhodne me nezklamal.Ja jsem ho slysel poprve a to i presto ze u nas hraje docela casto.Totalne me ale dostal trackem Perspective space v Schulzovim mashupu.

    Kyau and Albert:……9,5/10 Tak tyhle dva jsem poprve neslysel ale predvedli naprosto famozni set navic kdyz na konci zahrali Super nature v Ottaviani mixu a skakali spolecne se Stoneface & Terminal tak jsem se mohl zblaznit :o)))

    Swedish house mafia:……10/10 Celej set jsem opravdu neslysel ale pokazdy kdyz jsem tam prisel tak hrali luxusne.Navic ta show co tam predvadeli ? No neskutecny… na nektery mixy jsem koukal akorat s otevrenou pusou.Ale meli teda smulu ze meli dost chladny publikum ktery na krome znamy hitovky neparili.

    Prodigy:……9,5/10 Videl jsem je prvne na zivo a muzu rict ze to je opravdu show.K dokonalosti mi chybelo aby zahrali No good ktery je pro me opravdu srdcovy :o))))

    Christopher Lawrence:…. 8/10 Je fakt ze ze zacatku dost nuda ale pak to bylo dobry.Jak uz jsem psal dostal me remixem na energy 52 – cafe del mare.Ale je dosti fakt ze na ten jeho styl se nejde nehejbat :o) Coz me k ranu vyhovovalo.Navic tedka porad dokola posloucham to cd ktere nam tam rozdaval.

    Menno De Jong:….10/10 Myslim ze lepsi set uz od nej asi nikdy neuslysim.Pro me hral jednu hitovku za hitovkou.Jak rikam borec na konec.

    odpověď na: Creamfields 2007 #29653
    TIGI
    Člen

    Lawrence je opravdu sympatak. Hlavne se choval jako profesional.Jinak rano kdyz jsem ho videl odchazet tak vrsek od saka skutecne mel.

    Hustey:Abych ti pravdu rekl tak Lawrence sice neumi buhvi jaky finty jako Eddie ale jestli se budem bavit pouze o prechodech tak ti muzu rict ze byli jedny z nejlepsich co jsem mel kdy moznost slyset.V tomhle smeru vsechna cest.Navic jak rikam ten chlapek se choval jako profik i vuci lidem. Libilo se mi jak rozdaval usmevy na vsechny strany :o)))

    TIGI
    Člen

    Nahodou me se Anthem treba libi :o) Sice to neni buh vi jak originalni (napr:The other side od PvD ma dosti podobnou kytaru) ale me se to proste libi. Takze ja tuhle produkci povazuji za kvalitni a jestli ze se dalsim rokem bude produkce upirat podobnym smerem tak mi to vadit nebude :o)

    TIGI
    Člen

    Andrews napsal(a):
    ——————————————————-

    > > Kde jsem podle tebe mel napsat ze kdyz je hudba
    > > komercni tak nemuze bejt originalni ? Ja tim
    > pouze
    > > vysvetloval ze kdyz neco neni komercniho tak se
    > o
    > > tom asi moc nevi.
    >
    >
    > Ty předpokládáš, že trance je komerční proto, že
    > je neoriginální. Já ti ale říkám, že hudba může
    > být originální a zároveň ‚komerční‘, ať už znamená
    > ‚komerční‘ cokoli. Napsal jsi, že když by byla
    > hudba originální, tak by ji nikdo neposlouchal,
    > nebo ‚jen pár vyvolených‘.

    Jak ty muzes vedet co ja predpokladam ? Ja si prave myslim pravy opak. Vetsina tracku co je dneska komercni,znama,uspesna,hrana atd….. tak me se libej a pro me jsou originalnii ale podle toho co ty tu vypravis tak pro tebe nejsu..100 lidi 100 chuti

    > > Mam tomu rozumet tak ze kdyz ten bootleg bude
    > > kvalitni ale DJje je penez chtivy tak tobe se
    > > nebude libit z principu toho ze se an tom snazi
    > > nekdo vydelat ?
    >
    >
    > NE. Posunuješ to někam, kde to vůbec nebylo nebo
    > se vůbec nechápeme. Srovnával jsi teď přece
    > bootlegy a remixy a snažil ses tvrdit, že jsou obě
    > věci rovnoprávný, že bootleg je stejná práce jako
    > remix. A já říkám – ano, je, pokud to ten bootleg
    > dj nepovažuje za svůj vlastní track. Po hudební
    > stránce by mi samozřejmě bylo jedno, jaký záměry s
    > tím ten producent má; pokud to bude dobrá hudba,
    > bude se mi to líbit, stejně jako špatná původní
    > produkce se mi líbit nebude.

    ok v poradku…uznali jsi ze bootleg muze bejt i dobrej a to beru 😀

    TIGI
    Člen

    Andrews napsal(a):
    ——————————————————-
    > > Snazil jsem se tim rici ze pokud ta hudba
    > nebude
    > > komercni tak si ji muze poslouchat par
    > vyvolenych
    > > u sebe na pisecku a ne na kvalitne
    > organizovanych
    > > akci.Jinak nejake techno si sam take rad
    > > poslechnu.Jinak mas samozrejme pravdu. Soucasny
    > > stav mi vyhovuje :o)
    >
    > Jak souvisí to, jestli je hudba originální s tím,
    > jestli je ta hudba ‚komerční‘? Co vůbec podle tebe
    > znamená komerční a proč by nemohla být hudba
    > zároveň komerční i originální? Budeš se divit, ale
    > kvalitní hudba se objevuje i na velkých akcích –
    > ať už je to Summer of Love nebo i jiné větší
    > fesťáky. Po celé Evropě na kvalitní hudbu chodí
    > tisíce lidí. Samozřejmě jich chodí tisíce i na
    > hudbu špatnou a neoriginální. Je hloupost to, co
    > tvrdíš.

    Kde jsem podle tebe mel napsat ze kdyz je hudba komercni tak nemuze bejt originalni ? Ja tim pouze vysvetloval ze kdyz neco neni komercniho tak se o tom asi moc nevi.

    > > A prave zde nastava otazka co je vlastne tezsi.
    > > Zda udelat kompletne novej sound pro bootleg a
    > > nebo udelat remix pro neco kde zakladni
    > stavebni
    > > kameny uz mas dany.Pouze se snazim poukazat na
    > to
    > > ze bootleg je take plnohodnotne dilo jako treba
    > > remix nejakeho tracku. Jinak stema zavorkama
    > nemas
    > > az tak pravdu. Kolikrat jsem videl ze producent
    > > napsal sve jmeno az za nazev originalniho
    > > nazvu.Namatkou treba U2 – Vertigo (Marcel Woods
    > > bootleg) nebo jiz zminovany Sander.
    >
    > Bootleg se dá brát s rezervou, ale jenom tehdy,
    > pokud to producent nevydává za svůj vlastní track
    > a nesnaží se z toho vytěžit slávu/peníze.

    Mam tomu rozumet tak ze kdyz ten bootleg bude kvalitni ale DJje je penez chtivy tak tobe se nebude libit z principu toho ze se an tom snazi nekdo vydelat ?

    > > Tak ja jsem myslel ze se bavime o trancu a jemu
    > > podobnym stylum.Zde hudba musi bejt
    > predvidatelna
    > > z duvodu mixu :o)
    >
    > Psal jsi sám ‚hudba‘. Jak jsem z toho měl vyvodit,
    > že myslíš jenom trance, to je pro mě záhada. Z
    > důvodu mixu nemusí bejt předvídatelný vůbec nic.
    > Velikost dje se projeví právě v momentě, kdy má
    > smíchat track, kterej k němu tak úplně
    > user-friendly není. Ano, trance je předvídatelnej
    > a proto je jeho mixování práce pro retarda oproti
    > míchání většiny techna nebo houseu. Zvláštní je,
    > že podle tebe by přece i techno nebo house mělo
    > bejt předvídatelný kvůli mixu (taky se přece
    > mixuje), ale tam to není tak úplně pravda.

    U techna nevim jakto je jelikoz toho nemam tolik naposlouchano ale houso dodrzuje stejnou 4×4 strukturu.
    A jak jsi mel odvodit ze se bavime o trancu ? Mozna proto ze jsme na trance.cz v sekci trance diskuze a v topicu Interview s Johnem 00 Flemingem o současném stavu trance music ????

    odpověď na: Creamfields 2007 #29577
    TIGI
    Člen

    Co se mixingu tyce tak tam chlapci predvadeli neskutecne kousky. Ale docela bych byl zvedavej co by Axwell hral kdyby tam byl sam.Jinak euphonic super…. vsichni :o) Prodigy jsou sice v jine kategorii ale taky me dostali.AaB me rozsekali trackem remo con – cold front (bart claessen remix).Lawrence v druhe pulce setu hral uz docela dobre ale jinak je videt ze je ze zamori kde se ten trancik hraje trochu jinak.Ale potesil me remixem na Energy 52 – cafe del mare.No a Menno byl jaky si borec na konec.A musim priznat ze jsem od nej cekal neco mekciho ale hral presne dle meho gusta.Malo komu se povedlo me takhle nad ranem rozhejbat.
    Jinak za vrchol celeho Creamfields povazuju tracky:
    Stoneface and Terminal – super nature (Giuseppe Ottaviani remix) v podani Kyau and Albert a
    Dave 202 – generate the wave v podani Menna.

    Tak takove male shrnuti ode mne. Kde vsude jsem byl a tak :o)

    TIGI
    Člen

    Andrews: aaaa tak se ti omlouvam. To stema deseti minutovejma bootlegama napsal freezer. sry

    TIGI
    Člen

    Rikeya napsal(a):
    ——————————————————-
    > Škoda, že si nenajdu čas na to komentovat každou
    > větu, ale celkově to je asi tak, že trance vybočil
    > svým soundem poslední dobou z libosti pana
    > Andrewse a Fleminga a naproti tomu nabral základnu
    > tisícovek jiných příznivců. A pro někoho to může
    > být pozitivní a pro někoho naopak negativní jev.
    >
    > Takže tu máme trance na OH, trance v reklamních
    > spotech, tranceové megaakce u nás a já jsem celkem
    > rád, že je o tranceu tak slyšet. Že i občas
    > objevím náhodou ve svém okolí člověka, který se o
    > tento styl hudby aktivně zajímá a mám si s ním o
    > čem popovídat (a tito lidé byli k tranceu
    > přivedeni většinou přes ty neoblíbené pojmy á la
    > Tiesto, ASOT).. Být teď trance undergroundovým
    > žánrem, tak se 5 lidí sejde jednou za půl roku v
    > nějakém pražském klubu, popovídají si a zase mají
    > na půl roku pokoj. Tak bych to nechtěl. Komunita
    > roste a je to zejména díky kopírované produkci,
    > stereotypním radioshows, konceptuálnímu systému
    > tvorby nových tracků a všem ostatním vadám, co
    > zde byly vyjmenovány. Ale účel to plní 😉

    S timto nazorem se stotoznuji.

    TIGI
    Člen

    Andrews napsal(a):
    ——————————————————-
    > > Ja si myslim ze radsi budu poslouchat
    > okopirovanou
    > > shitku ktera bude mit stejny intro,stejny
    > > build-up,stejny breakdown stejny vokal ale za
    > to
    > > kdyz ji na akci uslysim budu vedet ze me z toho
    > > mrazi v zadech.Nez nejakou skladbu ktera je
    > sice
    > > originalni ale vubec nic mi nerekne.Navic tady
    > > porad remcate jak trance upada atd atd atd. A
    > > myslite si ze kdyz kazdej producent bude delat
    > > originalni produkci a budem si tady hrat na
    > > underground tak ze to nejak trancu pomuze ? Ne
    > > nepomuze…..ba naopak celou situaci to jeste
    > > zhorsi. Ja si myslim ze naopak muzem bejt radi
    > ze
    > > trance je trosku vic komercnejsi a muzem se cim
    > > dal tim vice setkat s akcemi tohoto typu.Nebo
    > by
    > > jste si radsi hrali na undeground a skoncili
    > > podobne jako czechtekk nekde na poli ? Ale
    > hlavne
    > > aby hudba byla originalni.
    >
    >
    > Nikdo si nechce hrát na Czechtekk a končit na
    > poli; jen ty si pravděpodobně vykládáš pojem
    > underground špatně a zřejmě si myslíš, že techno
    > znamená automaticky systémy a zfetovaný smažky.
    > Navíc drtivý většině lidí je jedno, co tam hraje;
    > chodí tam z jinejch důvodů než proto, aby se
    > obohatili o hudební zážitek. Tahle diskuze není o
    > nějakejch tvejch akcích a halovkách; je o tý hudbě
    > samotný a pokud ti současnej stav naprosto
    > vyhovuje, pak samozřejmě nemá smysl o tom vést
    > jakoukoli diskuzi, protože tu hudbu budeš za
    > každejch okolností bránit.

    Snazil jsem se tim rici ze pokud ta hudba nebude komercni tak si ji muze poslouchat par vyvolenych u sebe na pisecku a ne na kvalitne organizovanych akci.Jinak nejake techno si sam take rad poslechnu.Jinak mas samozrejme pravdu. Soucasny stav mi vyhovuje :o)

    > >
    > > Pak k te produkci Sandera.Je mi skutecne jedno
    > > jestli ten track udela za deset minut nebo za 4
    > > tydny ale kdyz se mi bude libit tak co to na
    > tom
    > > meni ? Ty se Andrewsi zajimas o to jak dlouho
    > > vytvari Airwave ty tve originalni tracky ?
    >
    > Co to je za dotaz? Proč jak dlouho? Jak to s tím
    > souvisí?!

    To mela bejt narazka na to jak jsi rikal ze ty jeho trapne bootlegy udela za 10 minut.Tak jsem se snazil vysvetlit ze jestli ze je ten bootleg kvalitni tak mi je jedno jestli ho delal 10 minut nebo mesic.

    > Navic
    > > tady porad remcate ze cover verze jsou spatne a
    > ze
    > > jich je mnoho a bla bla bla. Dokazete si dnesni
    > > hudbu predstavit bez cover verzi ? Vlastne kdyz
    > > nekdo zremixuje nejakej track tak je to vlastne
    > > taky takova cover verze ne ? Po nekom se hnusne
    > > opicit.No fuj
    >
    > Jak souvisí cover verze, kdy umělec, od kterého se
    > očekává nový kus hudby, použije už prověřenej
    > známej motiv a vlastně neodvede svoji práci a dost
    > si ji zlehčí, s remixem, kdy ten umělec dělá úplně
    > jinou práci – svoji vlastní interpretaci něčeho,
    > co si nepřivlastní, ale pouze za tu skladbu dá
    > svoje jméno do závorky? Jak můžeš říct, že je to
    > to samý, když producent, kterej tvoří vlastní
    > track nemá absolutně žádný limity nebo hranice
    > před sebou, zatímco remixér má ty bariéry pevně
    > daný?!

    A prave zde nastava otazka co je vlastne tezsi. Zda udelat kompletne novej sound pro bootleg a nebo udelat remix pro neco kde zakladni stavebni kameny uz mas dany.Pouze se snazim poukazat na to ze bootleg je take plnohodnotne dilo jako treba remix nejakeho tracku. Jinak stema zavorkama nemas az tak pravdu. Kolikrat jsem videl ze producent napsal sve jmeno az za nazev originalniho nazvu.Namatkou treba U2 – Vertigo (Marcel Woods bootleg) nebo jiz zminovany Sander.

    > > Jeste k te predvidatelnosti hudby: Hudba se
    > dala
    > > predvidat uz pred 15ti lety ane ze ne jak vy
    > tady
    > > rikate :o)¨
    >
    > Ne, to jenom ty posloucháš předvídatelnou hudbu a
    > nikdy jsi zřejmě neslyšel o tý, kde to není tak
    > lehký.

    Tak ja jsem myslel ze se bavime o trancu a jemu podobnym stylum.Zde hudba musi bejt predvidatelna z duvodu mixu :o)

    > > Zakladem kazdeho tracku jsou 4 doby a to pokud
    > vim
    > > platilo snad uz i za rock n rollu.
    >
    > Cože?! Co třeba jazz?! Nevíš o hudbě zřejmě nic,
    > pokud si tohle myslíš. Poslechni si album BTho –
    > Binary Universe a řekni mi, v kolika skladbách je
    > tam pevnej beat na čtyři doby.

    Opet jsem si myslel ze se bavime o trancu. Tim dodatkem jsem chtel poukazat na to kde jeste to treba plati.Nemyslel jsem vsechny hudebni smery ktere se na svete vyskytuji :o)))))))
    Jinak k tomu albu. Ja rozhodne nerikam ze je spatne ale kolikrat jsi slysel DJje na nejake party ze by ty jeho tracky s nerovnym beatem zahral ?

    > Takze se da
    > > dnes snadno vydedukovat co po takovych 32
    > dobach
    > > prijde za ton,melodii ci vokal.
    >
    > Znovu, v tý hudbě, co ty posloucháš možná, ale věř
    > tomu, že existuje i hudba, kde tohle prostě možný
    > není.

    Ja to dokonce i vim ze takova hudba exituje. Ale budu se opakovat kdyz ti reknu ze jsem si myslel ze se bavime o trancu atd atd ?

    TIGI
    Člen

    Jeste k te predvidatelnosti hudby: Hudba se dala predvidat uz pred 15ti lety ane ze ne jak vy tady rikate :o)
    Zakladem kazdeho tracku jsou 4 doby a to pokud vim platilo snad uz i za rock n rollu. Takze se da dnes snadno vydedukovat co po takovych 32 dobach prijde za ton,melodii ci vokal.

    TIGI
    Člen

    Ja si myslim ze radsi budu poslouchat okopirovanou shitku ktera bude mit stejny intro,stejny build-up,stejny breakdown stejny vokal ale za to kdyz ji na akci uslysim budu vedet ze me z toho mrazi v zadech.Nez nejakou skladbu ktera je sice originalni ale vubec nic mi nerekne.Navic tady porad remcate jak trance upada atd atd atd. A myslite si ze kdyz kazdej producent bude delat originalni produkci a budem si tady hrat na underground tak ze to nejak trancu pomuze ? Ne nepomuze…..ba naopak celou situaci to jeste zhorsi. Ja si myslim ze naopak muzem bejt radi ze trance je trosku vic komercnejsi a muzem se cim dal tim vice setkat s akcemi tohoto typu.Nebo by jste si radsi hrali na undeground a skoncili podobne jako czechtekk nekde na poli ? Ale hlavne aby hudba byla originalni.

    Pak k te produkci Sandera.Je mi skutecne jedno jestli ten track udela za deset minut nebo za 4 tydny ale kdyz se mi bude libit tak co to na tom meni ? Ty se Andrewsi zajimas o to jak dlouho vytvari Airwave ty tve originalni tracky ? Navic tady porad remcate ze cover verze jsou spatne a ze jich je mnoho a bla bla bla. Dokazete si dnesni hudbu predstavit bez cover verzi ? Vlastne kdyz nekdo zremixuje nejakej track tak je to vlastne taky takova cover verze ne ? Po nekom se hnusne opicit.No fuj
    Priznavam se.Sandera zeru a to vic nez za dob purple haze :o)

    odpověď na: Sensation Black 2007 – 14.7.2007 #29374
    TIGI
    Člen

    Treba to prekvapeni bude Yoji 😀 Nakonec na SW byl taky prekvapeni Tiesto 🙂

    odpověď na: Dubstep #29331
    TIGI
    Člen

    Tak uz vim jaky je rozdil. Trip hop se da pouzit alespon do toho filmu kdezto dubstep se neda ani to.
    Me osobne to nic nerika.

    odpověď na: Dubstep #29297
    TIGI
    Člen

    Absolutne o nicem X[] Vicemene souhlasim s nazorem Sq4Ry

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 841. až 855. (celkem z 919)