Somna si pro nový singl vybral Sarah De Warren
Kanaďan Benjamin Leung se původně v hudebním průmyslu etabloval jako hard house producent pod pseudonymem Rodi Style. A v tomto odvětví byl velice úspěšný, získal ocenění Best New Face v Hard Dance Awards a založil vlastní label Kung Fu Wax. Až v roce 2012 se začal prezentovat i jako trance producent pod svým novým pseudonymem Somna. Krátce po je vstupu do trancové branže se ho ujalo vydavatelsví AVA Recordings, kterému je věrný dodnes a kde vyšla i většina jeho skladeb. Ale svou tvorbu vydává i na dalších významných labelech. Jeho styl by se dal charakterizovat jako moderní trance podobný tomu, co dělají třeba Andy Moor, LTN, Alexander Popov či Tenishia.
Velkou pozornost ve své produkci Somna věnuje vokálům. A spolupracuje i s významnými žánrovými zpěvačkami jakými jsou Jennifer Rene, Sarah Russell, Clara Yates, Roxanne Emery, Cari či Diana Leah, ale i mnohými dalšími. A tento seznam se neustále rozšiřuje. V létě vyšel nový singl Pretty Lies, což byla Benjaminova debutová spolupráce s britskou vokalistkou Julie Thompson. Ta se v branži pohybuje již přes 20 let a znáte ji třeba i díky progressive klasice Holden & Thompson – Nothing. A pro aktuální release se kanadský producent spikl s další britskou zpěvačkou, Sarah De Warren. Ta sice není tak zkušená jako Julie, ale je v posledních letech velmi žádaná. Jejich společný singl dostal název Not Too Late.
SOMNA & SARAH DE WARREN – NOT TOO LATE
Release date: 16.9.2022
Label: Magik Muzik
Catalog: MM14470
Hudební služby: https://blackhole.lnk.to/nottoolate
Tracklist:
01. Original Mix (3:52) 135 bpm
02. Extended Mix (5:47) 135 bpm
Not Too Late vychází stejně jako předchozí singl Pretty Lies na vydavatelství Magik Muzik, tedy na labelu, kde bylo publikováno i Benjaminovo dva roky staré debutové Somna album Beside You. Ben již usilovně pracuje na novém albu a krásná epochální skladba Not Too Late je dobrou ukázkou toho, co můžeme od připravované dlouhohrající desky očekávat. Somna zde zrcadlí Sářin zpěv s produkcí, která přesně ví, kdy přitáhnout uzdu a nechat pady a akordy, aby udělaly svou práci a kdy naopak nechat vyniknout basovou linku, efekty a synthy. Celkem se jedná o zdatný kousek, který se nemůže nelíbit.
Napsat komentář: