TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama

Úvod Fóra Trance Diskuse Ibiza 07

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 24)
  • Autor
    Partygirl
    Člen

to Yaro: v poho..ja uz radsi taky na co se hadat s blbcema zrejme tu kazdej na Ibize byl.. 😀

Yarosslove
    Člen

2 Leosh: studuju cestovní ruch

2 Partygirl: nepisu slohovky a infos do teoreticky casti musim negde vzit a jen to napsat vlastnimi slovy, ale to je jedno, priste budu sticha:-D

Partygirl
    Člen

ja nikomu nic dokazovat nechci jen mi pride ne zrovna moc chytry kdyz tu nekdo pise slohovky o ibize a na konci z nej vyleze,ze t vycet na netu.ja myslela,ze se tu chcema bavit konkretne o konkretnich zazitcich a ne obecne to si kazdej precte a jedina urcite nejsem ani sem to nikdy nerekla

Hustey
    Člen

tady prece nejde o to jestli nekdo prispiva na fora nebo ne, je to spis o sdileni zazitku, zkusenosti a myslenek s ostatnimi ne? 😀

PULPI
    Člen

znam x lidi co byli na ibizhe…nerispivaj na zadny fora proste se bavi zivotem…
    ale partygirl asi chce neco nam,nebo mozna i sama sobe dokazat…

maaskot
    Člen

Partygirl naozaj si myslis, ze si jedina, ktora bola na Ibize?

Leosh
    Člen

Yarosslove napsal(a):
    ——————————————————-
    > 2 Sickboy: Pisu o Ibize absolventskou praci…

prosim te, co to studujes za obor???:-D

PULPI
    Člen

SICKBOY…hele mas na icq vzkaz tak mi napis pls

Partygirl
    Člen

tady je kazdej dsne chytrej pritom to ma stazeny z netu :_)

Sickboy
    Člen

Yarosslove: Díky. No jasně, pošli. Budu moc rád. ICQ je 286454356 a případně mail sickboy(zavináč)djz.cz 🙂

Yarosslove
    Člen

2 Sickboy: Pisu o Ibize absolventskou praci, tak esli chces muzu ti naky matrose poslat, ale vstupny na akce je fakt nechutny. Ve vsedni dny tak 40 Euro, o vikendu 50 Euro a Manumission 60 Euro, pivko stoji 8 Euro a panak 10 Euro. Ale vsechny tyhle infos sou na Ibiza-spotlight.com jak uz tu negdo uved.

Partygirl
    Člen