TRANCE.CZ - Elektronická taneční hudba v ČR i ze světa.

Reklama

Úvod Fóra Trance Diskuse The Love from Above 2008

• Toto téma obsahuje celkem 68 odpovědí. Do diskuze (22 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel bob a poslední změna proběhla před 16 roky a 8 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 70)
  • Autor
    zooropa
    Člen

Nejsou moje ale to je fuk ne?

Ligaya
    Člen

Hodila jsem na web pár amatérskejch fotek, tak mrkněte na http://www.clubbing-people.net a přihoďtě vlastní, jestli máte sm3

Ligaya
    Člen

Zooropa: Husta fotka, tu cos poslal do fora! sm0

zooropa
    Člen

2 Newman – tak prubezne sundaval a nandaval. Hlavne ty ocicka mu blikaly do rytmu ne – to bylo doslova hypnotic.

M4RT1NEK
    Člen

milan : ty jsi crazy frog sm15

zooropa
    Člen

Mysak je fakt bozi, to byly fakt spejs saundy.
    Neco uz sem znal od Bona Finixe, ale vetsina pro me byla premiera, o to vic sem si to uzil od autora.

alexx
    Člen

škoda, že když hrál v únoru v Praze, tak masku neměl sm6

Hustey
    Člen

zavidim vam, deadmau5 je pekelnik : )

drobex
    Člen

žádnej Crazy Frog.

Newman no možná tak 30% setu

milan
    Člen

Takový novodobý Crazy Frog že?sm15sm15

Newman
    Člen

Deadmau5 v té masce odehrál celý set? sm0

drobex
    Člen
    M4RT1NEK
    Člen

veronique
    Člen

Tak já se s hodnocením přidám jako posledňáček, nicméně neméně nadšená.